måndag 23 februari 2009

Lite sjuk och lite uttråkad...

P2230001 Doktorn hos Student Health tittade i min hals och konstaterade att jag hade en infektion. Så jag fick ett recept på antibiotika och antiflammtoriska piller. Värsta kapsel penicillinet :P. De ska tas tre gånger dagligen, tur att Thalia tipsade mig hur man tar dem i princip smärtfritt.

Idag har jag även nästan öppnat ett konto, väntar bara på att de ska ringa så att jag kan boka tid för att göra det på deras kontor.

Jag har även tittat på Supernatural, det är ungefär så mycket jag har orkat göra idag. Att inte orka göra så mycket och att vänta på skolan ska börja gör att jag känner mig väldigt uttråkad.

Jag har fortfarande ingen matlust och skulle säkert behöva nån som lagade mat åt mig och sa till mig att äta. Idag åt jag flingor till frukost, en halv baguette till brunch och en baguette till "middag". Just nu äter jag kvällsmat som består av två rostade mackor.

Toroa-uppdateringen för idag är att vi ska ha ett flat-agreement-möte på onsdag för att prata om hur vi vill ha det med allt. De gemensamma utrymmena, städning, diskning, mat, det mesta helt enkelt.

Nu ska jag återgå till min kvällsmat och kanske se på lite mer Supernatural. Ha det gött!

Technorati-taggar: ,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar