tisdag 10 februari 2009

JJT - for the Win!

Denna dag var till en början sådär, men blev bättre och bättre. Det sådär var att vid nog räkning och kontrollering så är GASTs tröjor ändå fel. På något sätt så har Tingstad gjort luvtröjor av munkjackorna och viceversa. Det är helt fel antal och storlekar helt enkelt. Men ilskan försvann när jag och Macke kom till Jensens. Det var gott som alltid, men förvirrad som jag kan vara beställde jag fel. Men gott blev det. Sedan slöade jag lite hemma, för att sedan har klädångest inför kvällens middag med Jenny och Jenny. Maten var god och sällskapet toppen! Kommer verkligen att sakna våra "sektmöten". Annars har jag inte gjort så mycket vettigt och nu ska jag spela lite WAR.

 

Dagens tips: Jensens Bofhouse. Dundergod mat till hyfsade priser för lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar