torsdag 12 februari 2009

Komplettering och packning

Nu sitter jag och försöker få klart min komplettering av uppsatsen. Det har inte alls gått lika fort som jag hade tänkt att det skulle göra, men jag skyller på förkylning. Sen har jag nog varit lite lat också. Men det är svårt att komma igång med skolsaker när man har varit ledig i några veckor och inte gjort något vettigt alls. Men jag börjar bli klar och målet är att vara klar om några timmar.

Annars så är det tvättdag idag. Ska tvätta en massa kläder och sen försöka packa så mycket som möjligt innan det är rollspelsdags ikväll.

Just det, jag och Macke såg på Arn-filmen igår, Riket vid vägens slut. Den var helt okej faktiskt. Lite småsaker som hade kunnat vara bättre, men det är fortfarande en okej film. Nu ska jag strax gå till tvätten. Tills vi hörs igen. Ta-ta!

 

ps. fundera på om det är något speciellt ni skulle vilja veta om min resa, så kan jag skriva något om det när jag har tillgång till nät i nästa vecka.ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar