söndag 22 februari 2009

Äntligen eget internet :)

Här kommer ytterligare än kort uppdatering. Idag lyckades jag köpa en nätverkssladd för igår fick jag internet till rummet. Jag har även varit på Pack'n'save och storhandlat med Mia och Thalz.

Jag har inte riktigt hunnit skriva nåt stort om hur resan var. Jag har mest bråkat med internetet om Facebook och Msn. Men nu funkar allt nästan som det ska. Detaljerna ska jag försöka ordna imorrn på skolan (det är skolans nätverk som är kopplat till mitt rum). Imorrn ska jag även till Student Health och kolla upp min hals. Nästan en vecka av halsont och förmodligen lite feber de senaste två dagarna tyder nog tyvärr på att jag är lite sjuk. Jag har knappt ätit nåt heller för jag har helt enkelt inte varit hungrig. Men nu ska jag snart sova så att jag kan komma upp en vettig tid.

Bilder ligger uppe på Facebook, men här får ni en bild på hur det ser ut där jag bor.

P2220038 Dörren till vänster är till min flat :).

Ni får ha en bra dag så ska jag ha en god natt.

Technorati-taggar: ,

1 kommentar:

  1. Great! Du fick ordning på det!
    Se till att inte bli för sjuk bara, det är ingen höjdare. Krya på dig.

    //Coffee

    SvaraRadera