måndag 12 januari 2009

"Då återuppstår du...som en lamia"

Sådär Då har man spelat lite rollspel igen. Eon, såklart. Det är det enda vi spelar för tillfället. Det var lika kul som vanligt, kanske lite roligare med lite mer action än det varit de senaste speltillfällena. Eller för att jag gissade rätt på vem som var mannen under huvan.

Men till saken. Hade tänkte införa en ny grej på min blogg. Att ha Dagens tips. Bara för att göra det lite mer spännande, så intressant är väl inte allt jag gör. Även om jag gör mycket spännande saker. Som att slösurfa och läsa massa andra bloggar :-P. Förhoppningsvis blir det mer spännande saker när jag kommer till Nya Zealand den 17 februari

Dagens tips handlar just om en blogg nämligen Linneas listor. En kul blogg om ibland lite bisarra listor. Ska läsas med en nypa salt. Adressen till hennes blogg hittade jag på 365 saker att göra. Så idag var det typ två tips.

Men nu ska jag spela lite WAR.

Sleep tight!

4 kommentarer:

  1. Hur gick det med Tuva? (hette hon va?)
    I wanna know! ^^

    //Coffee

    SvaraRadera
  2. Du kanske menar Cindra (Räkans karaktär)? Vi hittade henne i en hemlig gång väldigt förvirrad :P.

    SvaraRadera
  3. Det var precis det jag menade, ja ^^

    SvaraRadera
  4. fan vad kul att du gillar min blogg!!! Jag googlade precis "linneas listor " och då kom jag hit (jag vet, det är jättepinsamt att jag googlar min blogg, men jaja) Men iaf, grymt kul! Tack så mycket!

    SvaraRadera