fredag 2 januari 2009

Nytt år, nya utmaningar

2009 är här. Nyårsafton blev riktigt bra, maten var supergod och sällskapet toppen. Förkylningen fanns dock där i bakgrunden och var inte piggast. Vilket märktes igår när jag låg nerbäddad i sängen nästan hela dagen. Idag är jag lite piggare.

Jag kämpar på med min uppsats, jag hoppas att jag blir klar. Men det känns som om det går bra i alla fall.

Mitt nyårslöfte är att bli Stjärnkonsult för Mary Kay, mer av ett mål än ett löfte kanske. Annars är det mest Nya Zealand-resan som hägrar, det är lite mer än en månad tills jag åker och det känns i hela kroppen att det närmar sig. Bara visumet och resan ner till Köpenhamn kvar att fixa. Så vänta er mycket bloggande från Nya Zealand sen ;-).

Nu är maten strax klar. Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar