torsdag 8 januari 2009

Äntligen!

Igår lämnade jag in min uppsats. Det var asgött att äntligen ha den klar, även om den inte är lika bra som jag skulle vilja ha den. Men nu är inlämnade och man får vara nöjd med att den blev och ändå hyfsat bra. Det jag är mest missnöjd med är teoridelen och att man kanske skulle haft ett stycke om kristnandet på de brittiska öarna. Sen så blev väl inte titeln den bästa heller: Gravar i förändring - en studie i vikingarnas influens på det brittiskt-keltiska gravskicket. Den säger vad jag vill, men känns lite fånig.

Igår hade vi kickoff med Pearls of Passion och imorrn ska jag hålla min första riktiga hudvårdsklass. Det är både spännande och lite pirrigt. Men jag är ändå taggad. Att vara Fristående Hudvårdskonsult är nog det bästa extrajobbet man kan ha. Mary Kay är ett sånt bra märke så det är lätt att jobba med det. Man vet ju själv hur bra det funkar.

Idag står det mer lättsamma saker på schemat. Spel, film och tacos hos Mia. Jag har inte sett henne på 2 år så det ska jätte, jättekul! Dessutom ska det bli väldigt skönt att bara hänga lite utan att behöva tänka för mycket. Känner mig lite lätt död i huvudet efter allt kämpande.

Nu är det dags för lite Sims 2 för lite extra slappande.

Kyliga hälsningar från Habo

1 kommentar:

  1. Alltid lika skönt att lämna in en färdigskriven hemtenta, och alltid lika hemskt då den aldrig blir lika bra som man faktiskt vill XD

    SvaraRadera