tisdag 27 januari 2009

Din bästa tid är nu.

Jag har haft några bra dagar sedan sist. Jag har varit i Habo och lajvat. Lägenheten har blivit städad och ikväll var jag på mitt första Mary Kay-event. Det var verkligen jättekul och väldigt inspirerande. Så just nu super jag in det jag har lärt mig och funderar på hur jag ska kunna använda det sen när jag kommer tillbaka i sommar.

Jag sitter även och kollar på Förhäxad i vanlig ordning. Säsong 7 tog precis slut så nu är det första avsnittet av säsong 8 som gäller. Jag försöker även skriva ihop ett litet PM över UV och Riksantikvarieämbetet då jag missade studiebesöket i höstas. Dumma spårvagnar och bussar som inte gjorde som jag ville.

Hmhm...Vad ska dagens tips vara? WAR är alltid ett bra tidsfördriv och man träffar nya människor över nätet. Köp WAR och spela för att göra ditt liv roligare =).

Nu ska jag fokusera på systrarna.

The Power of Three will set us free.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar