torsdag 22 januari 2009

Curiosity killed da Caster

Förhäxad på tv:n och inga planer för dagen, förutom att diska. Hur skönt kan man ha det :-)?

Jag har haft det riktigt härligt de senaste dagarna. Jag har slappat, spelat WAR(Chalapa är numera en lvl 25 Swordmaster =)) och gjort nyttiga saker som att fixa lite bokföring jag legat efter med och ringt Tingstad Plagg för GASTs räkning. Framförallt har jag kollat på tv-serier. Jag har hunnit se om halva säsong 2 av Supernatural och börjat kolla på Förhäxad säsong 7. Även om det är jättebra att kunna koppla datorn till tv:n så föredrar jag dvd:er. Då kan man ju surfa och göra saker på datorn samtidigt som man kollar på nåt, som att blogga :-P.

Dagens tips är tv-serien Supernatural. Kan nog vara världens bästa tv-serie. Det är bröderna Sam och Dean Winchester som åker USA runt för att ta hand om övernaturliga faror. Väldigt spännande och kan ibland vara väldigt läskigt.

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar