lördag 21 mars 2009

On your six, boss!

Jag börjar bli klar med NCIS, de tre säsongerna jag har tillgång till i alla fall. Sen blir det dags att se klart på säsong 1 av Xena. Men jag har inte bara kollat på NCIS idag. Jag har pillat lite med Classics-uppsatsen och gjort en powerpoint-presentation av de konstverk jag ska kunna identifiera till på tisdag. Det innebär att jag letat upp de 35 konstverken på nätet och satt ihop dem till ett fint bildspel med effekter och allt. Man ska kunna gissa på konstnär, konstverk och sånt först ;-).

Mia drog med mig på ett anime-konvent idag oxå. Men vi var båda överens om att det var en besvikelse. Det var väldigt lite och inte mycket att ha. Men man kom ju utanför huset iaf.

Skärmdump1 Såhär ser det ut när jag jobbar.

Och när man suttit i ca 2 timmar med att leta saker är man värd en liten paus. Så jag ska titta på ett avsnitt eller två av NCIS och sen sova.

image

Gibbs är allt kool.

Technorati-taggar: ,,,

gästbok och besöksräknare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar