onsdag 11 mars 2009

Mask och Maskerad

Igår var jag och köpte min biljett till Toroas välkomstmiddag på fredag. Det är en maskerad på en restaurang som ligger ute på halvön. Så igår kväll var det givetvis Mask Making Day på Manawa. P10-03-09_22.31[03]

Värsta seriösa biljetten.


Och så här ser min mask ut:

P11-03-09_23.37

Idag har varit en jobbig dag då jag vaknade med migrän, missade min tutorial pga den och sen låg och sov till kl.14. Huvudvärken släppte inte förrän vid halv fem på eftermiddagen. Så idag har inte varit den bästa dagen. Men jag mår ganska bra nu och det är snart dags att sova.


gästbok och besöksräknare
Technorati-taggar: ,,

1 kommentar:

  1. Hej gumman, vilken fin mask och häftig biljett, ser ut som en opera-biljett. Hoppas att din huvudvärk är bättre.
    Puss och Kram Mamma

    SvaraRadera