onsdag 20 maj 2009

Snö…

Tro det eller ej, men det har snöat här under natten och framförallt haglat. Nåt som inte gjorde det så lätt att somna när det smattrade som sjutton på taket. P20-05-09_12.28[01] Idag sitter jag med min arkeologi-uppsats som ska vara klar på fredag. Det går framåt, men inte lika snabbt som jag hade hoppats. Men det borde inte vara några problem med att bli klar i tid. Man ska bara hinna göra tutorial-uppgiften till Mytologi-kursen imorrn oxå =P.

Vädret är som sagt inte det bästa, det regnar ganska mycket även om solen sticker fram ibland och det är lite kallt ute. Tur att man har en “heater” på rummet som gör det varmt och skönt på mitt rum iaf. Det blir nog att ta på sig mössa, min fina toroa-mössa, och vantar när jag går ut för att ha nästa lektion om en stund. P02-03-09_20.22[01]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar