fredag 29 maj 2009

4 veckor kvar…

Om 4 veckor sitter jag på Aucklands flygplats och väntar på att planet, som lämnar Nya Zeeland vid 21.30. Jag längtar lite…

Denna veckan har jag haft mina sista “Internal” prov. Och den första tentan har jag den 12 juni. Det är skönt att vara lite ledig och ladda batterierna inför tenta-pluggandet. Så jag har fått låna två tv-serier av Charlie, My Name is Earl och Prison Break. Jag har redan sett en skiva av Earl och ska nu se det första avsnittet av Prison Break. Det är lite spännande, jag har på något sätt lyckats undvika den serien. Men tänkte att nu var det dags att se den.

Och för att ytterligare ladda batterierna tänkte jag pilla med MK imorrn. Har massor av idéer och väntar tills jag kommer hem och kan fortsätta med mitt jobb. Så mina kunder kan vänta sig ett mail från mig inom de närmsta veckorna. Jag ska bara använda Outlook på nåt annat internet än skolans.

Nej, nu är det dags för mer “tv”-tittande.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att koppla av lite innan du tar nya tag med pluggandet. Mitt namn är Earl har jag sett. Den är bra. Ska bli kul att träffa dig något när du kommer hem.

    Kram

    mormor

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte att jag stannar i Habo till på tisdag så kan jag träffa er och resten av familjen.
    Kram

    SvaraRadera