torsdag 3 juni 2010

Sol ute och sol i sinne

Tack vare det fina vädret och mitt fantastiska arbete så mår jag för det mesta väldigt bra. Jag försöker hålla mig positiv och drar man till sig positivt. Även om det finns dagar då det inte känns så kul, som när skolan är tung då vill man helst ligga i en liten hög för en stund. Men man unnar sig den tiden att samla sig så kan man sen komma igång igen.

De senaste dagarna har jag verkligen njutit av solen. Suttit ute och läst Dejá dead av Kathy Reichs. Den är väldigt bra och jag är lite svag för deckare. Jag har dessutom skaffat ett gymkort så det gör jag nån gång i veckan. Man måste ju bli lite snyggare till Seminariet, så plattare mage och en fin bränna (givetvis använder jag den bästa solkräm som finns ;-)) Så sen när Macke kommer hem ska vi iväg en sväng till gymmet och jag ska försöka göra lite jobbsamtal idag med.

Ha en fantastisk dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar