måndag 12 april 2010

Äntligen Måndag!

Ännu en härlig måndag har passerat, med strålande solsken och strålande människor. Man saknar måndagsmötena när man inte varit där på 2 veckor och som plåster på såren var det jag som vann i lotteriet idag (bilder nedan). Jag blir mer och mer övertygad om att detta är rätt jobb för mig så det finns en lite annorlunda sökning på min anmälan till högskolan i höst.

I lördags var det högskoleprovet och det slutgiltiga beskedet får jag 30 april, men jag hade iaf 88 av 122 rätt. Rätt bra för att vara första gången.

Egentligen borde jag plugga istället för att sitta vid datorn och istället för att drömma om MK och blått. Så nu ska jag återvända till den gamla B-uppsatsen vi ska opponera på imorgon.

P12-04-10_21.49 P12-04-10_21.53[01] P12-04-10_22.32

Sov gott. Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar