torsdag 14 januari 2010

Nytt år, nya möjligheter

Jag har tagit en liten paus från pluggandet. Har läst en del idag + att jag har bokat in en klass för Februari! Yay! och jag har skickat ut ett nyhetsmail till några av mina kunder. En produktiv dag.

Imorgon ska jag plugga mer, fixa i ordning lägenhet inför Mackes lilla fest på kvällen och se på mer Förhäxad. Det blir mest pluggande nuförtiden, tänkte dock ta en paus på lördag kväll och njuta lite av att jag har lägenheten för mig själv. Nästa vecka börjar dessutom historian, det ska bli lite spännande. Framförallt skönt att plugga nåt annat lite grann.

På söndag blir det dags för KickOff ute i Mölndal, det ska bli alldeles fantastiskt kul. KickOffen i höstas var grymt inspirerande och det lär denna bli också.

Så om du är nyfiken på våra nyheter kika in på min hemsida. (fråga om adressen)

Snart är det dags att sova. Blessed be!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar