lördag 13 juni 2009

Two down, one to go…

Jag kom precis tillbaka från min andra tenta. Den första hade jag igår. Jag har gjort tentan i konsthistoria och den för mytologi-kursen, och har bara arkeologin kvar. Den ska göras om en vecka. Hur det gått får jag reda på senare. Konsthistorian kändes ganska bra, mytologin kändes så där. Men nu har jag iaf gjort mer än hälften av tentorna och kan snart pusta ut. När sista tentan är gjord är det ungefär en vecka tills jag är tillbaka i Sverige.

Ikväll blir det Pendragon, och framför allt ta det lite lugnt. Imorrn börjar pluggandet igen.

Jag fick se bilder från när Jonas sprang ut igår. Vad synd att ni hade regn. Men annars var det väldigt fina bilder, tack pappa!

Nu ska jag lyssna lite på ljudbok för att verkligen slappna av :P

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är med allt pluggande och alla tentor. Skönt att du får en andningspaus i kväll i alla fall.

    kram

    mormor

    SvaraRadera
  2. Japp, det var väl behövligt. Jag, Mia och Thalia gick även till en bar i närheten och kollade på en rugby-match, Nya Zealand spelade mot Frankrike. Tyvärr förlorade NZ, men det var kul ändå.

    Kram

    SvaraRadera