söndag 9 november 2008

Long time, No see

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev. Men har haft fullt upp med skola, GAST, rollspel och med mitt nya extra jobb som Fristående Hudvårdskonsult.

Nu har jag iaf köpt en ny, mindre och bättre dator så jag kan spela WAR (Warhammer online - Age of Reckoning).
PB090001 - Mitt skrivbord med den nya datorn Callisto.

Jag har även haft födelsedagsfest med Jenny och Jenny, även om det är en månad kvar tills jag fyller år. Jag fick fina presenter =):

PB070113
En ljusgrej för värmeljus av Jenny och Jenny, uppsat i vardagsrummet. Jättemysig nu i höstmörkret.

PB090003
Serenity-rollspelet från Tess, Martina och Tomas, Varglåda med vykort från Räkan och en termosmugg från min Macke.

En liten uppdatering från ett regnigt Göteborg.

//Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar